Servis a profylaxe tiskáren etiket Zebra, TSC, Argox, Datamax
Nezávazná cenová poptávka servisu tiskáren etiket
Kontaktujte nás pro vypracování nezávazné cenové nabídky servisu tiskáren etiket.
Opravy a servis tiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax
Provádíme servis a podporu pro termotiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax. Spolupracujeme s prověřenými dodavateli tiskáren, tiskových hlav a náhradních dílů. Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu.
Po diagnostice tiskárny a analýze problému s tiskem v našem servisním středisku či přímo u zákazníka sdělíme příčinu závady a navrhneme vhodné řešení na její odstranění. V případě potřeby nabídneme náhradní tiskárnu pro překlenutí doby nezbytné pro opravu tiskárny. Specifické podmínky servisu a držení náhradních tiskáren lze zahrnout do servisní smlouvy. Naše klíčové servisní služby zahrnují:
- Výměna tiskové hlavy
- Výměna tiskového válce
- Instalační a implementační služby
- Profylaxe a údržba tiskáren
- Servisní smlouvy a balíčky, odstranění závady s garantovanou dobou zásahu
Servisní služby v rámci dodávek tiskáren
K dodávkám tiskáren nabízíme i nezbytné servisní, instalační a implementační služby, které zvýší pravděpodobnost správného a včasného spuštění projektu. Instalační služby zahrnují:
- Instalace SW prostředí a software pro tisk etiket
- Nastavení a konfigurace software
- Konfigurace a nastavení tiskárny a testování tisku
Profylaxe tiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax
Provádění pravidelné údržby je nutnou podmínkou správného fungování tiskáren a základním předpokladem pro jejich dlouhou životnost. Profylaxe provádíme v rámci servisních smluv, případně je možné se domluvit i individuálně. Údržba a profylaxe zahrnuje diagnostiku tiskárny, kontrolu tiskového mechanismu, čištění tiskového válce a tiskové hlavy.
Servisní smlouvy dle požadavků zákazníka
Pro náročné provozy s kritickou dobou zásahu doporučujeme pro případ výpadku tiskárny uzavřít individuální servisní smlouvu s definovanými parametry pro různé servisní incidenty a garantovanou dobou zásahu. V rámci servisní smlouvy lze definovat:
- Typ a povahu incidentu
- Dobu pro diagnostiku a opravu tiskárny
- Výjezd technika
- Garanci dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
- Dodání náhradní tiskárny
- Dohledové služby a vzdálené řešení problémů
- Údržbu, profylaxi a pravidelné prohlídky tiskáren
- Telefonická a online podpora 24×7 a nepřetržité servisní služby
Pro více informací kontaktujte naše technické oddělení.